donderdag 18 mei 2017

Ik ben een maker

Zelfgemaakt smaakt beter

Een ochtend hard gewerkt, weer om half zes begonnen, thuiskomen en dan dit doen:

Rabarcello maken.

En rabarbervlaai.

Kei hard werken op mijn werk en daarna thuis hard werken, één van mijn opwijkingen :)
Soms doe ik thuis super veel omdat ik niet goed in mijn vel zit en mij nuttig bezig houden is daar dan een ongecontroleerd gevolg van. Bezig blijven in de hoop mij op de duur wel goed te voelen, want 'kijk eens hoe nuttig'.
Niet goed bezig zou mijn therapeut dan zeggen.

Maar nu doe ik het omdat ik mijzelf wil verwennen. Het is kei lekker wat ik maak én ik doe het graag.
En seffens ga ik mij nog efkes op de zetel leggen...

Ivm recepten: de rabarcello staat in het boek, ge moet dat kopen, dat gaat u zo happy maken. En misschien ook wat dikker ;)
De rabarbervlaai is een familierecept en dat kan je hier vinden.

Smakelijk!
Ik hoor het graag als jullie het geprobeerd hebben...

Soms betekent overgave dat je je pogingen om dingen te begrijpen opgeeft en er vrede mee hebt dat je het niet weet.
-Eckhart Tolle-

Liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Tegenwoordig zit er elke week rabarber bij het groentepakket van het voedselteam, dus rabarberrecepten zijn zeer welkom :-). De vlaai ziet er heerlijk uit. De Rabarcello (nog nooit van gehoord), krijg ik ook zin om te maken, maar ik drink nooit alcohol eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er lekker uit ook lekker in combi met appels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga morgen de eerste stengels oogsten ik ben dol op de combi met aardbeien, water loopt me al in d mond ook van jouw recepten, THNXX
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit! Lekker hoor. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar els ,lijkt me heerlijk heb ergens ook een variatie erop ga ff zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Rabarcello lijkt me wel wat, had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!