donderdag 4 mei 2017

A button a day...

Het waarom van buttons dragen én kopen

Ik verkoop buttons, want ik geloof in de kracht van buttons. Ze kunnen je vleugels geven, ze kunnen verbinding aangaan met anderen, ze kunnen je een stem geven, iemand doen glimlachen...

Ik draag ze soms omdat ik vrolijk ben en anderen vrolijk wil maken, soms omdat ik er iets mee wil zeggen, soms omdat ik mensen wil doen nadenken, soms om een boodschap aan iemand te geven,... Er zijn zo veel redenen om elke dag een button te dragen! Noem het een opwijking :)

Nog niet overtuigd om ze te dragen? Koop ze dan om ze kado te geven (moederdag...).
Dat kado kan dienen om iemand iets te geven dat echt bij hen past zoals dit:

Hier is toch iedereen blij mee?

 Of... je koopt alleen de button en geeft die als hint aan iemand! Wie weet koopt die dan de chocolade voor jou... :) Slim hé!

Enne, het zijn ook toffe snailmailkadookes. Makkelijk en goedkoop te verzenden.

Goesting gekregen?
1 button kost 1 euro en aan verzendkosten is het ook niet veel, laat je gaan zou ik zo zeggen!


''Verwarring is een signaal dat je op het punt staat iets nieuws te leren.''
-Anne Linden-

Nog een fijne opwijkende donderdag!
Liefs Els


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee samen met die chocolade! Daar zal menig moeder blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor die buttons. Ik weet alleen net zo goed of ik ze zou dragen zelf. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier nog één met dezelfde opwijking hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een sjaaltjes-freek, niet zozeer een button-draagster. Maar ik vind ze wel heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!