dinsdag 18 april 2017

Grottes De Han

Dank u Humo!

Ik wil al heel lang wolven zien. En toen was er het verlengde weekend én een bon in de Humo voor een gratis ticket voor de Grottes De Han, waar ze wolven hebben!
Dus heb ik wolven gezien, en nog veel meer ander moois.
Het was koud en nat en ik had pijn maar ik genoot. Nu geniet ik zelfs nog na.
Ik ben geen fan van dieren in een kooi maar daar zitten ze in heel grote afgesloten terreinen en dat maakt het voor de bezoekers én de dieren veel aangenamer! Een aanrader.




''Geluk is een beetje als paaseieren; ernaar zoeken is het leukst.''
-Yvonne Kroonenberg-

Een fijne week gewenst en nog een mooie Dankbare Dinsdag!
Liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Ik heb de site van het park even opgezocht, mooi hoor.
    Genietbaar.

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo kan genieten ondanks de pijn. Fijne dag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hè wolven. lange tijd hadden we 2 prachtige ingelijste posters aan de muur. Mooi park. Genieten als de dieren er zo vrij bijzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toch blijf ik een beetje compassie hebben met die wolf. Van waar hebben ze hem eigenlijk want misschien heeft hij nog nooit in de vrijheid geleefd en weet hij niet wat hij mist. :-)
    Mooie quote van Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste dieren worden opgevangen omdat ze ergens verwaarloosd werden of ze werden gewond gevonden en kunnen niet meer in de vrije natuur overleven of ze zitten in een kweekprogramma wegens met uitsterven bedreigd...

      Verwijderen
    2. Ah, nu kan ik helemaal gerust zijn. Ze zijn gewoon heel erg goed af! Dan mag het! :-)

      Verwijderen
    3. Anders ben ik ook geen fan hoor. De laatste keer in de zoo kwam ik bleitend thuis :(

      Verwijderen
  5. De grotten van Han... da's geleden sinds mijn kindertijd. Er is toch heel wat veranderd zie ik.
    In Frankrijk zag ik eens in een dierentuin een wolf in een kooi. Het arme dier kwam net als een hondje bedelen om snoepjes. Vreselijk vond ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, leuk om te lezen dat dit een aanrader is. We hebben er vorige week een bonnetje voor gekregen bij de Knack en het begon te kriebelen. Dat komt dus op het to-dolijstje. Als je van (Europese) wilde dieren houdt, is Forestia ook tof (ook grote weiden ipv kooien). En als je nog een park met een goed hart zoekt dat verwaarloosde e.d. dieren opvangt, kan ik je De Zonnegloed aanraden. Ze hebben er wel geen wolven...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!