dinsdag 15 november 2016

Dank u voor de boeken

Voedsel voor de ziel

Op deze Dankbare Dinsdag ben ik L&M Books dankbaar voor de vele geweldige boeken die ik voor hen mag recenseren.
Zoals bijvoorbeeld dit pareltje:



Winteruur, naar het gelijknamige Canvasprogramma. 
(Het tweede seizoen van het programma loopt momenteel op Canvas, zeker kijken!)

Wat een mooi boek qua vorm en inhoud! Winteruur draait om gasten die een zelfgekozen stuk tekst voorlezen en er daarna wat meer over vertellen. Het boek is in feite hetzelfde. Een boek vol moois met onder andere Kristien Hemmerechts, Stijn Vranken, Murielle Scherre, Maud Vanhauwenaert, Tourist Le MC, Wannes Cappelle en mijn favoriete Griet Op de Beeck! Mooi, mooi, mooi. Fijn, fijn, fijn.
Een boek vol parels om te koesteren op deze donkere dagen.

Dankbaar.



Het is gemakkelijk je uit luiheid of zwakheid maar op de knieën der goden te werpen en te zeggen: 'Ik kan het niet helpen, de weg is afgebakend.' Maar denk eens aan de vreugde van de keuze. Dat maakt de mens een mens. Een kat heeft geen keuze, een bij moet honing maken. Daar is niets goddelijks in.
-Uit Ten Oosten van Eden van John Steinbeck-


Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds,
Els

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boek. Tof dat je hun recensent bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan jou wel besteed Els om een mooie recensie te schrijven zeker als Griet geschreven heeft!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dankbare taak om recensent te zijn van zulke mooie boeken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi boek! Ik zag het al staan in de boekhandel. Fijn dat ik nu jouw recensie las.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!