zondag 28 februari 2016

Zalige zondag

Beesten in de Bospolder

Zalige zondag: wandelen en daarna een glaasje gaan drinken. Nu even wat bloggen, daarna lekker lezen en een potje scrabble. Zen!

Geluksplant.

Fijn gezelschap en modder.

Beestjes!

Galloways dus :)

Moois voor de Wolkenclub.

#waterbomen.

Vliegende Geluksvis.

Wat een zalige dag!
En gisteren kocht ik ons LEeSclub boek, tweedehands gevonden. Ook al zo fijn!

Ik ben zo blij, ik heb mijn eerste zware werkweek overleefd! Nog 5 te gaan ;) En dan gaat (normaal gezien) alles terug naar normaal.
Een bevredigende week dus: #Dingendiefijnzijn :)


Veel zondags (leesplezier)!

Gelukkig zijn is ook een kwestie van durven.
-Gertrude Stein-
(zou ook zo maar van Anna of Griet kunnen zijn hé LEeSclubbers?)

Liefs Els

En niet vergeten: er zijn nog Echte Els kaarten te koop!



10 opmerkingen:

  1. Het was zeker een heerlijke dag!! Fijn om te lezen dat jij er ook zo van hebt genoten :-)!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meer moet dat niet zijn hé. Geniet nog van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijke dag, mét plakmodder zo te zien :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Modder ja leuk!! Ik heb het boek binnen ook 2e hands maaaar eerst nog even de nieuwste van Griet uitlezen, je hebt me het Grietvurus bezorgd hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boek 'Wij' is misschien ook iets voor je Leesclub. Ben er nu in bezig en geniet er zo van! Oh ja, zag net dat je gezondheidsvraag beantwoord is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha ik heb hem ook tweede hands besteld kan niet wachte dus tussen door griet gelezen gij nu ....mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je toch zo'n bijzonder en lief mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dag! Mooie foto's! Wij hadden ook een zalige zonder verplichtingen zondag, dat heeft de mens af en toe echt nodig! Fijne week, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke dag! En wij mochten weer een beetje mee genieten!
    Boek is onderweg! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klink als een perfecte dag en wat een mazzelaar weer die de geluksplant gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!