zondag 18 oktober 2015

B-B-B

Zalige zondag

Geluk hoeft niet veel te kosten.
Een droomdag (vandaag) bestaat voor mij bijvoorbeeld uit:
*Bos
*Bib
*Bos

Tussendoor warme chocomelk, boterhammen en hoogstamboomgaardappelsap.

In bos 1 hebben ze nu een platform om eekhoorns te spotten, geen enkele gezien maar wel ander moois:


Vroege kerstballen ;)

Kabelbaan voor de eekhoorns.

Is dit een eekhoorn huis?


Bos 2 was ook mooi:


In beide bossen hangt een Geluksvis, zoeken maar...

Onze favoriete boom!



Enne, ik kreeg nog een leuk mailtje van een Geluksplant-vinder, kijk maar eens hier!

Oh mooie dagen, ik hou zo van die mooie daaaagen...

Kijken doe je met je ogen;
zien doe je met je ziel.
-Jeroen Krabbé-

Nog een zalige zondag gewenst lieverds!
Els


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quote weer :-).
    Heerlijk al die herfstbos foto's!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh? Kabelbaan voor eekhoorns?
    Laat je ons volgende week de achtbaan zien? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, die heerlijke dag pakken ze jullie weer niet meer af :) Lijkt me geweldig de eekhoorntjes er overheen te zien rennen (balanceren). Leuk een reactie op je graslelie en mee op zoek geweest naar van Gogh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met bos en bib kan je mij ook heel blij maken! In de natuur is het altijd genieten en de bib: mijn hart dat springt als ik ineens een boek zie dat ik graag wou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De woorden bos en zondag zijn voor elkaar gemaakt, ik ben er zeker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vroege kerstballen seg!
    Prachtig :)

    Grtjs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bos/herfst foto's heb je weer gemaakt. Heb er weer van genoten.
    Sinds mijn lopen slechter is geworden kom ik er niet meer en ik mis het nog steeds.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar zouden we zijn zonder bossen? Leuke foto's! Nooit eerder een kabelbaan voor eekhoorns gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!