dinsdag 22 september 2015

Merci!

Vandaag ben ik dankbaar voor:

De geweldig lieve post van Nicole :




Wat een pakket, de postbode zweette er van ;) Dikke, dikke merci voor deze doos vol #DingenDieFijnZijn! Wat een weelde!
Ik heb nog niet eens alle kleine envelopjes opengedaan, ik wil de pret wat spreiden...:)
Nicole weefde ook het geweldige Geluksvissen-doek, mooi he!?
Eer ik dat ooooit ga kunnen; de lat ligt ineens hoog :)

Dikke merci lieve Nicole, nog veel guerrilla-plezier!

Het leven kent pieken en dalen.
Zo vormt elk dieptepunt het begin
van een nieuwe curve van vreugde.
-Djuna Barnes-

Maak er nog een fijne Dankbare Dinsdag van lieve Madammen!
Liefs, Els


15 opmerkingen:

  1. Wat ben jij verwend zeg! Dit is zeker een dankbare dinsdag. Veel plezier vandaag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige verrassing. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je verwend! Geniet van al het moois, denk dat dat vast wel gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :))
    Wordt vervolgd, ik kwam nog een balkje tegen om de basis op de spannen (hoe dom)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch en wat knap gedaan!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een verrassing!! En zulke toepasselijke en attente cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertof! Nu maar aan het weven meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie post, vooral dat doek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteravond bij DWDD, Tourist LeMC. Ik las er laatst over op je blog maar kende hem niet. Goed zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een waar feest met de post! Prachtig, het geweven doek.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!