donderdag 3 september 2015

Chocolade met een popje

Kindereikes

Never grow up, it's a trap.
Oh wat ben ik op dat vlak goed bezig ;)

Neem nu kindereikes, ik ben daar dol op! Een opwijking :)
(Ik denk dat iedereen dat wel kent? Indien er iemand zou bestaan die dit genot nog niet kent, kijk even hierboven voor de link én nee, ik word niet gesponsord (jammer genoeg).)
Al van kindsbeen af ben ik er fan van en ik groei daar niet uit. Ik vind het lekker en spannend, ik kan daar zo happy van worden.
Er is maar één nadeel aan: in de zomer zijn er geen :(

Dus je kan je mijn vreugdedansje (midden in de supermarkt) voorstellen toen ik maandag een ei kreeg van Karel. Ik had ze nog niet zien liggen in het rek, wat een verrassing!

Het ei kan ik niet meer laten zien maar wel mijn speelgoedje:


Geweldig vind ik dat, niet enkel een aap maar ook een baby én bijhorende boom ;) Soms zitten er dingen in die je helemaal in elkaar moet steken of uitrollen of... Je begrijpt niet hoe ze dat allemaal in dat ei krijgen.
Moeilijke dingen moet Karel dan in elkaar steken én ik schud er ook altijd eerst mee. Het ei dat het volst klinkt is voor mij, het andere mag hij opeten ;)
Oh man, als ik het hier zo opschrijf begin ik mij bijna te schamen, bijna ;)
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen...



De tofste komen (met een beurtrol) in de letterkast. Alle prinsessen wonen in de tuin, in mijn mos-kwekerijkes en de minder mooie kleef ik op geschenkjes.
De echt minder toffe (voor mij) gaan naar de kringwinkel.


Ik ben zo blij met mijn man die mij begrijpt en mij laat doen.
Wees altijd jezelf, als je het niet durft in de buitenwereld begin dan thuis.
En groei, groei, groei. Groei naar jezelf toe want je leeft je droom, niet vergeten.
Dus droom mooi, droom groots, droom klein.
Wat je aandacht geeft groeit en je klein ikje kan niet groot genoeg zijn.

Laten we er samen een lekker kinderlijke dag van maken.
Leven is spelen.

Ik doe alvast mijn best :)

Nog Kinder fans?

Bewerk de grond en plant vervolgens
het zaad van je ware natuur.
-Gobind Singh-

Nog een fijne opwijkende donderdag!
Dikke kus,
Els

10 opmerkingen:

  1. GEWELDIG!! Ik heb niet zoveel met die eitjes. Maar ik blijf wel kind!!
    Die Karel van jou... geweldige vent!! Ze bestaan dus toch ;)
    Dikke kus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa... Lekker!! En leuk!!
    Alleen heb nog nooit zulke toffe dingetjes gehad als jij!
    Nou koop ik er ook niet veel hoor. En het is al weer lang geleden :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er net nog mee in mijn handen gestaan in de winkel!
    De leukste kreeg ik van mijn zusje in Parijs met Barbamama :-)
    Fijne opwijkingen heb jij en blij dat je ze deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch!!
    Als je maar lol hebt :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog een GROTE fan !! En ja, de chocolade is lekker, maar als ik eerlijk ben, ik doe het toch voor de surprise zunne ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kleine ikje kan niet groot genoeg zijn en ook nooit te groot voor een kindereike. Wat leuk die barbapappapoppetjes! Ik wist niet dat die er ook in konden zitten. Ik heb de eikes liggen voor de kleinkinders maar ondertussen ook een potje vol opwijkende momentjes ;) Hier gaan de eitjes het hele jaar door. Dus mocht je de grens over trekken kun je altijd je geluk beproeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, daar zou ik ook helemaal blij mee zijn! Hihi, heb het ook net over een aapje op mijn blog :-). Koester wie je bent, en wat fijn dat je man dat ook doet. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, het duurde een hele tijd voor ik door had wat er stond: kindereikes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik koop ze altijd voor mijn dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij moet je helemaal niet schamen! Je brengt een lach op mijn gezicht. Blij met zo iets klein's. Topper. (IK vind trouwens de barbapapa en familie geweldig. In wat voor ei zaten die? Wil ik oooook! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!