zondag 9 augustus 2015

Wolken en van die dingen

De wolkenfabriek

Vandaag leerde ik waar de wolken worden gemaakt: in de haven van Antwerpen :)







Karel reed, ik zat er naast en amuseerde mij. Vandaar de mindere kwaliteit van foto's...



Alles positief proberen zien is een hobby van mij:)
En leve de geweldige dagen voor De Wolkenclub!

Mijnheer de gerechtsdeurwaarder deed zijn best en na wijs beraad koos hij PriePraat en haar kijkkastje als winnares van de guerrillawedstrijd (te zien op haar Instagram)! Zij mag haar brievenbus in de gaten beginnen houden... En ik zou zeggen: blijf die guerrilla acties verderzetten, de wereld heeft ze nodig!


Wat het huidige moment ook inhoudt,
accepteer het alsof je het gekozen hebt.
-Eckhardt Tolle-

Maak er nog een fijne wolkerige zondag van!
Liefs Els

8 opmerkingen:

  1. Geweldig, die wolkenfabriek!!
    Proficiat voor PriePraat! Dadelijk eens kijken of ik bij haar op Instagram kan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's. Bedankt voor het tonen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de wolkenmakers, geweldig! En oops de tijd van je guerillawestrijd is al om...maar ik ga het doen hoor! Veels te leuk!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jihaaaaa dank je Els. Ik vond het helemaal geweldig om te doen en ga het zeker voortzetten. Heb al de nodige ideeën in in mijn hoofd! Dank je Sandra. Op http://priepraat.blogspot.nl/2015/08/chef-lege-dozen.html zie je mijn berichtje over mijn guerilla actie :) Ik zeg: Gewoon doen en lak aan je perfectionismestemmetje, zie wat het mij gebracht heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer iets bijgeleerd vandaag - de wolkenfabriek :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig blog weer over het ontstaan van de wolken. Zal er vaker op gaan letten en meer naar de lucht gaan kijken.
    lierfs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is mooi dat je de fabrieken zo positief kunt zien! Wolkenfabrieken, mooi bedacht! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha leuk bedacht die wolkenfabriek!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!