dinsdag 21 april 2015

Dank en give-away tijd.

Mooie dagen

Oh wat ben ik dankbaar voor de mooie dagen!
Het is lente, ik haalde de kaap van 1000 volgers op Instagram én zondag blog ik alweer 3 jaar.
Fijne dagen, fijne mijlpalen.

Ik voel me zo thuis in Blogland én in Instagramland. Ik ken geweldige mensen in het ene land en geweldige mensen in het andere. Sommige Madammen ken ik in beide werelden en sommigen kende ik eerst in 1 wereld en later in de 2.
Het loopt wat door elkaar maar wat ze gemeen hebben zijn : #dingendiefijnzijn:)
Op andere sociale media zit ik niet, dus daar kan ik niet van meepraten, maar dit zijn beide hele fijne werelden.

Waar ik mij, zoals gezegd, thuis voel. Vandaar mijn give away:


Een echte Dingen Die Fijn Zijn-broche! Gemaakt van Hamertje Tik, fijn he!?
Niet te koop in De Winkel van Els en er is maar één uniek exemplaar van.

Wat moet je doen?
Niet veel hoor: mij volgen en hieronder reageren met iets fijns...
Zondag kiest mijnheer de gerechtsdeurwaarder een winnaar!

Dan rest er mij niets anders meer dan jullie dit aanbieden:


Merci voor alle moois en fijns lieve Madammen! Dikke kus.
Ik ben dankbaar.

Begin met het nodige. Doe daarna het mogelijke.
En dan ineens doe je zomaar het onmogelijke...
-Franciscus van Assisi-

Liefs Els

12 opmerkingen:

  1. wauw!!
    proficiat met je leuke mijlpalen,
    ik was toevallig in de ig-wereld en kom hier eens op bezoek...
    ik wens je nog vele jaren dingen-die-fijn-zijn toe!
    xx
    cirkusprinses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de mijlpalen! Het is een eer deel te mogen uitmaken van je volgers, zo knap hoe je je gevoelens met ons deelt. Hopelijk nog vele jaren! Wat een gave give away ook. Geniet van deze mooie dag, het is weer een van de dingen die fijn zijn! Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je broche zo schattig dat ik graag een kansje waag ! En wie weet krijg ik daarmee ook een portie van je zicht op de fijne dingen des levens mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een speciale momenten in één blog. Zoals altijd doe ik mee met je Give away omdat ik het van die leuke spulletjes vind die je weggeeft.
    Veel liefs vanuit een zonnig Almere.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super de super leuk brochje ,en els je weet hoe ik altijd van je blog geniet ,misschien moet ik me ook een op instagram gaan storten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ding niet mee naar de broche (geen broche-drager), hoewel ik hem weel heel origineel, vrolijk en helemaal Els vind. Je moet er maar op komen!
    Wel wil ik je een dikke proficiat wensen met je sociale-media-leven! Je heb een heel eigen toon. Kwetsbaar en authentiek. Dat vind ik mooi en ik heb bewondering voor de moed die je daarvoor opbrengt. Niet makkelijk om trouw te blijven aan jezelf en je zo open en bloot te laten zien. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Els ,
    Prachtig hoe jij je in blogland begeven hebt, wat een mooie wereld, en soms ook wat minder hé,
    Ik ben bijna 10 jaar aan het bloggen en soms denk ik "genoeg" ik stop er mee, maar ik weet ook dat ik het niet meer kan missen, via dit medium heb ik al veel leuke mensen ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh lieverd ik ga hier wel wat fijns neerzetten maar draag nooit broches dus laat die kans liever naar iemand gaan die er helemaal happy van wordt. Hij ziet er echt wel heel leuk uit, dat moet gezegd worden!
    Enuh leuk je wat uitgebreidere reactie op mijn blogpost. Dikke knuffels lieverd! Ennuh fijn om je te mogen leren kennen en mee mogen kijken naar hoe je wordt wie je bent! Dikke knuff! Ennuh gefeliciflapstaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mijlpalen Els, gefeliciteerd!
    Heb je die prachtige tekening zelf gemaakt?
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dikke proficiat met de mijlpalen, Elske !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer helemaal 'bij' met lezen. Het voorjaar doet je goed merk ik, ondanks dat je niet vrijwillig thuis bent merk ik toch een soort rust, acceptatie. Knap gedaan, met veerkracht.

    Gefeliciteerd met de mijlpalen.
    Blogland is een fijne plaats om te vertoeven hè.
    Net als Susan draag ik geen broches, dus ik laat een ander graag winnen.
    Wel wens ik je een hele donderdag.
    P.s. De berichten over de planten kweek vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!