dinsdag 16 september 2014

Dankbaar!!!

Texel

Om onze 10-jaar-gehuwd-jubileum (in juni) te vieren gingen we afgelopen weekend voor 3 dagen naar Texel. En daar was veel om dankbaar voor te zijn:

Wat een mooie zee.

En geweldige duinen.

Aangenaam gezelschap.

Spectaculaire zonsondergangen.

De zeehondjes.

De Novalis Zorgboerderij.

Waar we lekker aten.

De Zelfpluktuin, waar we natuurlijk ook iets moesten proeven ;)

Kunst, waar ik natuurlijk op ben geklommen :)

De Vuurtoren, die ooit roze was ;)

Veel moois he! En veel van mijn favoriete dingen: wolken, water, schelpen, dieren, boerderij, zelfpluktuin, stoep-winkeltjes (of hoe noem je dat?), ...
Dankbaar voor zo veel moois voor de ogen, voedsel voor de ziel.

Moet nog steeds wat bekomen van alle drukte ;) Maar er bleek zo veel dat we zo graag wilden zien en je bent er maar 3 dagen... Ik ben nog niet liever dan elke avond in mijn eigen huisje maar ja, dan kom je nergens meer he. De oude worden we niet meer maar de grenzen een beetje oprekken kan geen kwaad...
Ik heb veel moois om op terug te kijken dus dat valt allemaal wel weer in zijn plooi...

Obstakels zijn die angstaanjagende dingen die je ziet
wanneer je jouw doel uit het oog verliest.
-Hannah More-

Fijne dankbare dinsdag nog,
Liefs Els


13 opmerkingen:

  1. Is ook óns eiland. We hebben er zelfs een huisje en kf het regent, stormt of de zon schijnt: Texel is altijd fijn.
    Liefs, mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk els en ja het is goed om af en toe toch de grens wat uit te rekken .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaba, mag da zomaar, op kunst kruipen ? ;-)
    Schoon fotookes Els !!! Er zitten beestjes tussen, dan ben ik altijd al verkocht ;-) !
    En de vier-voeten-foto vind ik één van de schoonste die ik al op uwe blog heb gezien !!
    Wat dat thuis zijn betreft, prijs u gelukkig dat ge nog het liefste thuis zijt...
    Natuurlijk mag een mens zich niet opsluiten thuis, maar toch, graag thuis zijn is een teken dat ge daar rust en stabiliteit vindt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die strandfoto's! Lekker alle zorgen laten wegwaaien....
    Des te lekkerder om weer thuis te komen hè; ik ben ook zo'n huismus :-).
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo'n weekend, mooi om op terug te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er uit als een heerlijk weekend Els. Goed dat je voorzichtig je grenzen wat op rekt. Kleine pasjes tegelijk is genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hadden. Je hebt mooie foto's gemaakt, dank je wel voor het mee laten genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo kon genieten van je weekendje weg... Texel is natuurlijk ook wel geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee wat leuk zie Hotel de grote L als aanrader aan de zijkant staan, heb deze ook gelezen :-)
    Fijn dat je genoten hebt van de dagen buiten de deur, maar thuis komen mag ook gerust fijn aanvoelen.
    Home Sweet Home, is wat Ingrid O. zegt helemaal waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat jullie zo genoten van alles! En ja , je hebt dat soms nodig, zo even voorzichtig je grens verleggen ! toch ben ik blij hier te lezen dat niet alleen ik zo een verknochte huismus aan het worden ben....Doe nu maar lekker weer even rustig aan. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie manier om jullie jubileum te vieren! Niet ver van huis, maar op een prachtige plek. En home sweet home ... jaaaa vind ik ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet prachtig uit daar!!
    En die obstakels kun je ook overheen klimmen als je zelfs op Kunst klimt ;-)
    Maar goed dat je thuis als een cocon ziet, veilige plek om je hart en ziel te koesteren.

    Fijn weekend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!