donderdag 31 juli 2014

On the road again...

... I cant't wait to get on the road again...

De op-wijking van deze week is: foto-fiets-zoektochten! Kennen jullie dat en zo ja: doen jullie dat ook graag?
Af en toe is er eentje in onze buurt en dan wil ik meedoen. Ik hou van fietsen, nadenken, mooie dingen zien, nieuwe stukjes groen ontdekken, ...
En dat zit dus allemaal in zo een zoektocht, olé!

Karel doet dat ook graag dus dat treft. Hoewel dat wel afzien moet zijn voor hem: niet hard kunnen fietsen, nog meer dan anders moeten stoppen voor foto's, het gezaag over mijn pijne poep aanhoren...;)
Maar het was tof, we hebben een fijne avond gehad en we zijn nog niet klaar. Dus een dezer kunnen we weer verder de fiets op! Olé olé!








Veel groen, vogels, wolken voor de Wolkenclub en plaatskes genoeg om Geluksvissen te hangen...genieten in het kwadraat!
Heb al zin in meer!
Ik kreeg zelfs al zin om zelf zo eens een zoektocht uit te denken, ooit...

...
laugh until we think we'll die
barefoot on a summer night
never could be sweeter than with you

And in the streets we're runnin free
like it's only you and me
Jeeze, you're somthin to see
 

Ah Home
Let me come home
Home is whenever I'm with you
Ah Home
Let me come home
Home is whenever I'm with you

...
-uit: Home van Edward Sharpe And The Magnetic Zeros-
(met dank aan Flow)


Maak er nog een zalige donderdag van, vol opwijkingen en kleine dingen die fijn zijn!
Liefs Els












5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige natuurfoto's heb je weer gemaakt. Lijkt me een fijne fietstocht
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als wij fietsen hier, lijkt ons huwelijk wel heel hard op dat van jullie : de man die hoogstwaarschijnlijk innerlijk "zijn kas aan 't opfretten" is vanwege mijn trage tempo, dan nog de regelmatige "stooooop eens lieveke, ik wil een foto maken" (man die zich nog meer opjaagt bijgevolg), afgewisseld met "kijk eens wat een leuk terraske, gaan we hier een koffieke drinken ?"
    En dan krijg ik de opmerking "zeg, we gingen toch fiétsen, hé ?"...
    Dus zo'n fotozoektocht lijkt me heel fijn, maar voor de lieve vrede in mijn huwelijk, ga ik het maar niet proberen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto s zo met de zon. Das genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, ik kan wel zien dat jullie genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blogje ik zag u via andere bloggers...zal zeker terug komen..

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!