zondag 8 juni 2014

Groen-tijd!

Eindelijk is het zo ver...

Vakantie!! 2 weken, vandaag begonnen: olé!
Wat wil dit zeggen voor jullie: dat jullie mij 2 weken lang minder gaan 'horen en zien'.
Niet omdat wij 2 weken op een tropisch eiland gaan liggen maar wel omdat wij vooral veel gaan genieten van:

Een zonneke, hopelijk.

Geluksvissen hangen.

Samen zijn.

Beestjes zien.

Veel foto's nemen.

En nog meer geluk verspreiden.

Genieten van gratis moois.

Geur en kleur opsnuiven.

Merci zeggen aan hierboven voor al dat moois.

Vooral veel hossen in de bossen ;)
Ge kent ons, wild gaan we niet doen en 2 weken weg gaan we ook niet. Maar volledig tot rust komen is wel het plan en daaronder valt dan ook wat minder online zijn. Daarna haal ik mijn schade dan wel in ;)
Er liggen al dingen vast maar ook veel nog niet. En het moet ook niet allemaal ver en veel zijn. Er is veel moois vlakbij en niets slaapt beter dan mijn eigen bed :D
Buiten al dat groen wil ik ook nog wat cultuur snuiven, veel lezen, wat shoppen, lekker eten en drinken,... en vooral genieten van het met ons tweetjes zijn. Ge hoort het al he, 2 weken is te kort ;)
Dus tot binnenkort of binnenlang ;)
Dat zien we nog wel...

Wanneer je niet dwaalt,
kom je niet tot verstand.
-Johann Wolfgang von Goethe-

Fijne weken gewenst!!!
Liefs Els 


12 opmerkingen:

  1. Hele fijne weken samen Els! Genieten kunnen jullie volgens mij overal samen.... :)
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier geniet van de vrije tijd en al het moois wat je tegen komt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel moois in deze 2 heerlijke weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verwen je Kareltje maar eens goed en vice versa.

    Enjoy!
    Tot binnenkort,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat jullie maar eens goed gaan en geniet van al dat moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier veel plezier in jullie eigen, mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie pakken het verstandig aan!
    Blog-rust hoort er zeker bij.
    Veel plezier....!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slim plan zo'n heerlijke relax vakantie! Geniet ze samen! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!