woensdag 2 april 2014

Hou jullie pen in aanslag...

Want de nieuwe hype wordt.....

Creatief dagboekschrijven! Naar aanleiding van mijn bericht maandag vroeg er iemand wat het volgende hippe zal worden, wel ik denk dus dat dat: dagboekschrijven zal worden!
Niet saai en droog maar speels en zinderend je diepste zielenroerselen naar boven laten komen. Lekker therapeutisch ook.
En je kan dat combineren met het borduren van eergisteren :) Of je kan jasjes voor je dagboek naaien. Hem/haar een sjaaltje haken. Er in tekenen, schilderen, kriebelen.
Het mag een dankbaarheidsdagboek worden, zoals dat van de Flow. Of een One line a day. Of een foto dagboek of....
Zo zie je maar, voor elk wat wils!
Als je nu al kriebels in je 'pollekes' voelt ga dan eens kijken bij Vanessa. Je kan je inschrijven voor haar gratis nieuwsbrief of wie weet kan je wel een cursusavond volgen bij jou in de buurt! (Ik deed dat al eens en het was heel fijn en inspirerend!)

Als we daar nu allemaal samen met beginnen, vandaag dan is dat ineens een hype he, nem!
:D

Of je kan denken, laat mij maar lekker lui genieten van het mooie weer:

Gene paniek, Sieriel is niet dood! De bloemekes wel ;)

Ik geniet nog wat na van geweldig mooie post van Mieke, die trouwens ook bijna jarig is!
Merci allerliefste Mieke!

Knap he!
Geniet in ieder geval van deze mooie dag!

Vervelen is een truc van de natuur
om ideeën te laten rijpen.

-Hans Sibbel-

Liefs
Els

9 opmerkingen:

  1. dito : geniet van het stralende zomerweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he dit weer! De kat geniet er duidelijk ook erg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n heerlijk poezenbeest ;) en wat een leuk idee..het dagboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dagboeken... ik vind dat zo heerlijk. Stikjaloers op mensen die dat hebben. Met zo van die leuke persoonlijke krabbeltekeningen in of plaksels en gedroogde bloempjes... En dan denk ik... ik hou ook een dagboek bij. Maar dat lukt me nu nooit... ik hou het nooit langer dan enkele weken vol. Jammer vind ik dat telkens... zou zo leuk zijn voor mijn kinderen later (nog heel veel later hopelijk)... misschien probeer ik eerst zo'n one line a day. Dat zou toch moeten lukken.
    De post van Mieke is geweldig. Komt op mijn to do lijstje! Echt tof! Zit daar je dagboek in misschien?
    Dankjewel voor de link naar Vanessa. Ik ga me inschrijven!
    Wie weet doe ik wel mee met de dagboekhype!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Sieriel toch!
    Je zou zo er naast gaan liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie quote van Hans Sibbel, zo is het maar net! En Sieriel geniet lekker van het mooie weer zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hele stapels dagboeken volgeschreven vroeger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie je berichtje vandaag... tips voor dagboekschrijven zijn aan dit adres echt wel welkom....
    kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel Els, voor die fijne schrijf-avond in Sint-Niklaas én uiteraard voor deze blogpost!! tjuuskes van Vanessa van Zinderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!