dinsdag 18 februari 2014

Dankbaar

Een soort van verjaardag...

Vandaag dank ik hierboven 'op mijn blote knietjes'  dat het vorig jaar zo 'goed' afliep.
Ik ben zo blij met mijn ventje en dat ik hem nog in een stuk dicht bij me heb.





Duidelijk een dankbare dinsdag!

Dit jaar vieren we zelfs ons 10 jaar getrouwd en 16 jaar samen zijn!
Klinkt al echt he, kan het soms zelfs niet geloven. De tijd gaat zo snel...
Bijna de helft van mijn leven ben ik met Karel. We hebben onze portie miserie al gehad maar kwamen uit al die ellende steeds sterker uit, samen.
'Home is where the heart is' en ik weet waar dat is voor mij :)
Fijn fijn fijn.
♥♥♥♥


De zee kent schoonheid bij kalm weer én bij storm;
zo kan je geluk ervaren tijdens voor- en tegenspoed
.

-Ivan Panin-

Dankbaarheid maakt het leven mooier,
liefs Els



16 opmerkingen:

  1. Poeh, wat een naar bericht van vorig jaar. Ik ben blij voor jullie dat het allemaal goed is afgelopen. Geniet van elkaar! Op naar de 100! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt nog mooier dan een gewone verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei dat is schrikken geweest. En nu een jaar verder en gelukkig nog samen.
    En dan ook 16 jaar en 10 jaar getrouwd. Gefeliciteerd!!!!

    Dit is een mooie dankbaredinsdag, op en top dankbaar!

    Fijne trouwverjaardag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd vliegt en gelukkig is alles goed afgelopen en heerlijk zo n kameraad in goede en slechte tijden,fijn koesteren liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, dat bericht van vorig jaar gaf me even koude rillingen. Gelukkig is alles goedgekomen. Vier maar goed samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets mooier dan dat, er zijn voor elkaar met heel je hart :)
    Gelukkig is alles goed gekomen ( wat gaat het snel zeg)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel erg blij voor jou dat alles goed is gekomen en dat je zelf hierdoor meer van het leven geniet.

    Desondanks toch twee keer "hé!"

    Hé! Jullie zijn assorti!
    dezelfde kleurencombinatie,
    dat betekent echt wel dat jullie perfect samenhoren...

    Hé! Je hebt een fout gemaakt in je blogtekst:
    Home is niet "where the heart is".
    Verander het maar vlug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 10 jaar getrouwd, geweldig en ook al 16 jaar samen. Het kan niet anders dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Gefeliciteerd en dat er nog maar heel veel mooie jaren bij mogen komen

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geluk om elkaar al zo lang te kennen. Zo fijn om ondanks alles met elkaar mee te groeien! ( Ik ben ook zo'n mazzelaar ;-))
    Home is where the Karel is ;-) Brigitte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez, dan , met deze verandering kan ik genoegen nemen!

      Verwijderen
  10. Goh dat van vorig jaar ... dat was schrikken! Door het oog van de naald! Ne Camion dan nog! Pffff.
    Fijn dat jullie nu jullie 16 jaar samen kunnen vieren! Dik feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is dat al een jaar geleden... zo blij te lezen dat Karel er niets aan heeft overgehouden. En ja 10 en 16 jaar is al heel wat!!!
    Maak er een fijn feest van!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die 'samen' bezorgt me echt kippenvel van contentement :-) Is dat al weer een jaar geleden? Amaai, wat gaat de tijd snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte met jullie vieringen! Gelukkig dat het "goed" is afgelopen, hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden?

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!