dinsdag 7 januari 2014

Late Kerst..

Een late Kerst in kaartvorm

Bij deze nog even mijn allerbeste wensen aan jullie allemaal, in de vorm van onze kerstkaart van dit jaar:

de scan is een beetje mislukt...
En ik moet ook dringend nog wat ontvangen kaarten tonen:

tante Jannie

Susan

Lieve Luna
Het is nooit te laat om wat bedankjes te geven he, dus bij deze lieve dames: dikke merci!!!

Doe en je zult ontdekken dat de obstakels
niet eens half zo hoog waren als je had verwacht.
-Morman Vincent Peal-

Fijne dinsdag,
liefs Els

7 opmerkingen:

  1. Graag gedaan lieverd! Ik deelde net ook al je kaartje, op het engelenblog deelde ik al effe de foto...moet nog eens gaan uitzoeken hoe ik ze toch op een wat groter formaat gedeeld krijg via de app op mijn iPad ;). Dikke knuffels en dankjewel voor je geluksvisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gekregen hoor Els. Vond het ook al zo fijn er een te ontvangen van je
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jouw mooie kaartje nog steeds hier hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw leuke kaart ligt op het stapeltje bewaren. Zo leuk.
    En het is zeker nog niet te laat om die bovenstaande kaarten te laten zien.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, gemaakt en gekregen! Dit jaar hebben wij ook best veel kerst (foto) kaartjes gekregen per post, zo leuk! Hopelijk had je fijne feestdagen en veel geluk en inspiratie in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor die geluksvis in mijn brievenbus!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey els, kijk eens of jij ook niet een blog volgde van saleaf, of hanmade stampzz of prutsels
    als je die kan verwijderen, is het misschien in orde
    (bwa er waren bij mij wel enkele schoon meiskes bij zenne
    maar ik moet er toch niet van weten!)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!