donderdag 26 december 2013

Stilte na de storm...

Ik hou van rust

Mijn op-wijking van vandaag? Hoe zeer ik ook van gezelligheid en samen zijn hou, ik ben heel gelukkig vandaag. Op mijn eentje thuis, geen drukte en gedoe. Gewoon wat bloggen en creatief bezig zijn...Dat doet deze week, na die drukke dagen nog meer deugd dan anders. Jullie kennen mij al he, ik ben een 'bomma' (oma).

Gewoon al afbeeldingen zien van groen en natuur zou een mens rustig maken, 'wandelen' jullie mee?

Flow groen :)
En nu voor echt:










Dada, tot de volgende keer!!!

I am enough.
-Brené Brown-

Liefs Els

13 opmerkingen:

  1. Ik ben even mee gewandeld. Mooie foto's. Heerlijk is rust!

    Geniet lekker van deze rustige tweede op-wijkende dag!

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke mooie foto's weer, fijne wandeling.
    Dank je wel.

    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi grappige foto van jullie tweetjes en prachtige foto's die natuur en wolken foto's. Ja ik heb vroeger heel wat kerstdagen alleen doorgebracht (in mijn single tijd en mijn dochter bij haar vader kerst vieren was) en vond dat ook helemaal niet erg.
    Hele fijne dag lieverd! Dikke knuffels van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend diene laatste foto, ik ben ook een bomma, vandaag eindelijk tijdom.wat te knutselen of te naaien !!!.zaaaaaaaalig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hoor ,ik hou er ook van ben ook nog een echte oma dus kan niet op!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Lekker genieten, zonder druk, fijn toch!! Hou ik van! Ben ook een boma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just love the foto van de bomen op hun kop.
    En de laatste.
    Dat spreekt vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's heb je weer gedeeld met ons. Ik kan daar zo van genieten. En hier ook een bomma die weer even van de stilte en rust geniet. Gewoon ff niks en af en toe wat maken, kijken, luisteren (mooie muziek)

    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa heerlijk!! Kerstdagen zijn gezellig, maar ook verplichtend en vermoeiend..ik ben blij met een vrij weekend voor de boeg! Vandaag naar de bios geweest. Leuke film, maar het kost weer de nodige energie en prikkelverwerking..dus dan is het extra lekkr om een vooruitzicht met NIETs te hebben. Wens je een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. U foto's zijn bijna allemaal postkaartjes, dat bewijst ook weer hoe goed en mooi het hier is en hoe groots de kleine dingen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben vandaag alleen op wandel geweest en liep ook te denken hoe graag ik toch ook alleen ben :-) Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe meer ik open praat over mijn bomma-gehalte hoe meer ik ontdek hoeveel bomma's er zijn rond onze leeftijd ;-) Niks mis mee, eigenlijk zijn we stiekem ontzettend hip! Niets zo goed als luisteren naar jezelf en er van genieten ook ;-) Genieten van rust, ik ken het gevoel maar al te goed en dat is zalig ;-)
    Geniet ze, ook in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!