donderdag 21 november 2013

Liefde, een op-wijking!?

Een serieuze op-wijking

 

Weer een projectje uit den boek!

Moest het nog niet duidelijk zijn, mijn opwijking deze week is:

Moet nog gestreken worden zoals je kan zien ;)

Love. Oftewel: de LIEFDE!!!
Is dat een opwijking? Jawel, in mijn geval wel.
Ooit las ik (in mijn 'na-leven') dat er eigenlijk maar twee emoties bestaan: angst en liefde (positief en negatief dus eigenlijk).
Ik geloof dat. En aangezien ik mijn portie angst wel al gehad heb kies ik ten volle voor de liefde.
Is dat gemakkelijk, ten alle tijde? Nee!

Want ik spreek niet enkel over mijn liefde voor Karel en mijn familie en vrienden. Ik spreek over de liefde voor alles. Dus liefde voor alle mensen en alle dingen.
Aangezien ik verre van heilig ben lukt dat niet altijd, helemaal niet altijd. Maar ik probeer en doe mijn best.
En groei nog elke dag...

Liefde is een werkwoord.
-Alfons Vansteenwegen-

Ik wens jullie allemaal een liefdevolle donderdag!
Liefs Els

13 opmerkingen:

  1. Voor mijn 'na' periode heb ik daar ook voor gekozen. Zoveel verdriet, boosheid en pijn heb ik mij dat ook voorgenomen. Natuurlijk niet alleen voornemen maar ook echt voelen. Er is wel een maar heb ik ontdekt en dat is dat je eerst liefde voor jezelf moet voelen.

    Een mooie op-wijkende woensdag.

    Fijne dag!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je ook veel liefde Els!
    Hele fijne donderdag verder, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is wel een heel mooie op-wijking van je. Die ik toch wel deel met je. Angst brengt je niets, hé, en liefde zoveel… Als je ze geeft, dan krijg je ze ook dubbel terug… (meestal toch).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stuur je bij deze ook veel liefde ,je bent een bijzonder mens lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch creatief!!! (rijmt op lief haha). Geweldig zoals je ons steeds weer iets positiefs weet te melden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi uitgangspunt om zo in het leven te staan. En knap ook, want dat zal zeker niet meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent in elk geval héél goed, maar dan echt wel hééééél goed op weg! Liefdevolle knuffel! En mooi genaaid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ALLES IS LIEFDE!! Heerlijk! En genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liefde voor iedereen, heel mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefde is allesbehalve een opwijking.
    Sterker: het is een noodzaak.

    Spreken me enorm aan:
    1 je mooi geborduurde love-e-tje
    2 de els-en-karel-guirlande van de vorige post. Het maakt jullie bed extra cuddly.

    Jij inspireert me alweer!

    Prettige zondag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En de liefde voor alles maakt ook dat je veel wil doen en er te weinig tijd voor hebt vind ik. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!