dinsdag 12 november 2013

Eentje is geentje...

of toch wel?

Een stapeltje onderzetters, gemaakt volgens een geweldig simpel, duidelijk én mooi patroon. (Waar voor dank!)

Lastig donker weer is niet goed voor foto's ;)
De grote is volgens het patroon. Voor de kleintjes sloeg ik toer 3 over.
Ik wou graag een grote onderzetter haken maar had geen idee hoe. Dus bedacht ik dat ik net zo goed van vele kleintjes één grote kon maken:


Totaal niet symmetrisch maar zo ziet het er 'handgemaakter' uit denk ik dan maar...
Het is er een voor onder onze Sint-Antonius, wat zal hij blij zijn :).


En die kwam aanschuiven aan het vogel buffet;)
Fijn!!!

“The reason birds can fly and we can't is simply because they have perfect faith, for to have faith is to have wings.”
-J.M. Barrie-

Fijne dinsdag nog,
liefs Els

9 opmerkingen:

  1. leuk geworden zeg, en altijd handig om bij de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe het je niet na. Ze zijn erg leuk geworden en je hebt het goed opgelost.

    Altijd fijn een eter erbij.

    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even symmetrisch trekken en persen. Toen bleven de kleintjes van mij mooi in model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer mooi gedaan els en leuk weer al die vogels aan het eten ,bij ons ook twee tortelduiven ,heb je ook pindakaas hangen daar zijn ze gek op ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn kleurtje heb je ervoor gebruikt, staat lekker vrolijk. Wat een lief duifje in je tuin. Hier komt er ook regelmatig een aanschuiven. Zal ook eens proberen een foto van hem te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! En een mooie kleur ook!! En die duif, die vind het vast erg gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sint Antonius zal daar héél blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Symetrisch of niet het gaat erom dat je het met liefde doet.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke onderzetters! Symmetrie is ook niet alles;)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!