zondag 18 augustus 2013

Mijn vakantiegevoel numero 7!

Gratis concertjes enzo

In de zomer zijn er geregeld gratis concertjes hier en daar. Ik kan daar echt van genieten. Van muziek 'an sich' sowieso en dat gaat breed hoor. Als het maar met hart en ziel gebracht wordt.
Als het dan ook nog buiten is én het is mooi weer dan kan het vakantiegevoel helemaal niet meer stuk!
Ik ben geen groepsmens (kan niet zo goed tegen drukte enzo) maar dat belet ons niet om buiten te komen hoor. Je hoeft niet vooraan te gaan staan om ook te genieten he!
En dat deden we gisteren volle bak, van JackoBond!



Wat een Madam!
Ik vertelde al eerder dat haar laatste cd hier veel opstaat. Wel, die cd is een geweldige oppepper en vrolijk-maker, je kan er lekker met meezingen en fluiten én vooral lekker op dansen in de keuken ;)
Wat wil een mens nog meer!?

Ze zing niet alleen geweldig op de cd maar ook in 't echt'! En het is een echte babbelkont (tussen de liedjes door), zo een mensen vind ik wel leuk! Toffe, enthousiaste, positieve mensen die ook nog eens goed kunnen fluiten: geweldig!
Het zou zo maar een Blogmadam kunnen zijn ;)

Ja, het was een mooie avond.

Met mooie wolken:






En als ultieme afsluiter een yoghurtijsje!!! Wow, wat een ontdekking! Ja, ik ben wat traag...Ik at dat gisteren voor het eerst en heb er een verslaving bij ;)

Vooral die Maltesers zijn heel gezond hoor ;)
Ik ben daar een 'erge' in. Als wij ergens naar toe gaan denk ik al op voorhand aan de omwegjes die we kunnen maken. Want daar hebben ze lekkere ijsjes en daar garnaalkroketjes en daar.... vanaf gisteren komen daar dus yoghurtijsjes bij!  Maar dat is gezond he ;)



Merci aan Marina voor het initiatief:


Geniet nog van jullie zondagavond!

Fluiten maakt vrolijk!
-Els-

Liefs Els




11 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb ook nog nooit yoghurtijs gegeten... Liefs. me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En dat yochurtijs ziet er heerijk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei ik ben nog trager, had daar nog geeneens over gehoord.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie weet blogt die zangeres zo niet dan mist ze al die leuke mensen ....ha ha
    Heerlijk yogertijs en garnalen kroketten ,heb een heerlijk familie recept en maak ze regelmatig.zal het je opsturen! Lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie anders ook een supergezonde framboos boven op ( of worden mijn ogen minder).
    Ik ben ook gek op ijsjes, zoooo lekker.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mjam yoghurt ijs is ook mijn favoriet hoor! Fijn dat het een leuk concart was. Nog nooit van de naam gehoord, zal zo eens ff het linkje checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is jou geheim met al dat lekkers om er zo slank uit te zien, genen of toch niet :)
    Schoon wolkenweer hé, lang leven een zwoel zomers buiten en dan dat optrekken van de wolkjes met alles erop en eraan.
    Prachtige foto je wolken tegen die groene dijk aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Word helemaal heppie van je gezellige blog ♡
    Fijn dat je zo kan genieyen van concertjes, heerlijk!
    Yoghurtijs ken ik al jaren, maar ik mag geen ijs, dus helaas :(
    Waanzinnig mooie wolkenluchten, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yoghurt-ijs is helemaal de max!!!
    En Jacko-bond ook!!!
    Moet bekennen dat ik de laatste tijd terug meer foto's van wolken neem, of er gewoon naar kijk. Dank voor het delen! Je bent een super madam!!!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey girl wat zijn jullie weer lekker bezig en hebben jullie weer wat leuks ondernomen. Ennuh yogurt ijs heb ik ook nog nooit gehad zover ik weet ;). Nog heel erg bedankt voor je lieve post, you made my day! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!