zondag 12 mei 2013

Pffff, wat een weer

Te koud, te nat...

Iets te veel wolken ;)
Geen wandelweer... We hebben het geprobeerd maar zijn snel naar huis gegaan voor een warme chocomelk met echte 'Hulstse' stroopwafels (van de AH daar dus). En weet je wat heel lekker is, heb ik net ontdekt: cacaopoeder in sojamelk met banaan. Zalig!!!
Het is echt erg gesteld met ons, we hebben zelfsde houtkachel aangemaakt :) Karel kijkt nu naar de koers, ik blog wat en straks eten we macaroni. Daarna nog wat puzzelen en lezen, we doen onze bomma-naam weer eer aan :)

Dus toch: wat een mooie dag vandaag!

Met wazige ogen kijkend naar het grote geluk, kijken veel mensen over het kleine geluk.
-Pearl S. Buck-

Fijne, frisse zondag,
liefs Els

16 opmerkingen:

  1. Hier best lekker tuindeur open ,Grace ligt op apegapen van het weekend,soja vanille alleen geprobeerd ook heerlijk in de koffie ,geniet van de zondag lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nop, geen buitenweer. Veel plannen, maar er komt niet zoveel van terecht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier valt het mee maar geen zon idd. Maar...jouw dag klinkt wel goed hoor, lekker macaroni!! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar ben ik weer, lekker weg geweest, dus niet kunnen reageren. De zondag die je beschrijft doet knus aan! Geniet er van!
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch ook wel weer heerlijk zo'n dagje thuis bij de kachel, niet? Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kies ook voor beter weer oor, maar als we dat niet krijgen maken we er gewoon het beste van hé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had vandaag ook een lekkere warme chocomel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij zijn precies aan de hondenweer ontsnapt! Jouw blogberichtje lijkt wel op een gezellige herfstdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi zeg dat wel , wat een weer. Mijn dochter had deze middag zwemles in openlucht(water was wel 26 graden maar toen het arme kind eruit kwam, rilde ze van kop tot teen. Zonnetje, waar ben je???? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waauw die quote schrijf ik op in mijn agenda!
    Ben er helemaal over aan het nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met een deken, een brei of haakwerk, gebak erbij, helemaal bomma :)
    Doe beweging in de wolken, het af en toe opentrekken, dan weer dicht en de vorming, zo vanachter het raam, de moeite hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was koud hè, vond ik ook.
    Maar warm binnen zitten heeft wel iets.
    Let the sun shine! (again)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa het is koud! Ik kan nog steeds niet zonder een dik warm vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat waren geen gezellige wolkjes. Dan maar lekker binnen bomma zijn. Ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja het weer was / is hier ook niet om over naar huis te schrijven... Zal het ooit nog echt lente worden? Ik meen gehoord te hebben dat ze voor komende week weer een beetje vorst en sneeuw opgeven! Ik hoop maar dat ze dat mis hebben... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!