zondag 31 maart 2013

Vrolijk Pasen

Chocolade-tijd :)

Ik wens jullie allemaal een super vrolijk, gezellig Paasfeest!
Met bergen chocolade, hopen gezelligheid, uren plezier, tonnen liefde en veel geluk!


De klokken hebben zelfs mijn granny's gebruikt :)

En ze legden ook iets bij Marloes haar huisjes :)
Voor zij die, net als ik, moeten werken op deze feestdagen: jullie mogen een eitje extra eten :)
(goed excuus voor mijzelf hé :D ! )

Doe dat waar je hart een sprongetje van maakt.

Maak er iets moois van,
liefs Els

Ps: goed blijven opletten, af en toe is er een beetje zon en zijn er mooie wolken!
Pps: de klokken bij ons noemen Karel, het is een schatje :)

21 opmerkingen:

  1. Héérlijk hé? Pasen met chocolade... :-) En de eerste mooie wolken gister alweer gesignaleerd hoor! Nu zijn het me er iets teveel hier in het hoge noorden... Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vooral die bergen chocolade spreken me aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je moet werken, maar de paaseitjes slepen je vast door de dag heen! :) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverd fijne dagen en veel chocolade toegewenst. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een heeeele fijne pasen!
    Geniet!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie grannyys en geniet van de chocolade lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een fijne paasmaandag en veel smulplezier van de chocolade :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk Pasen! Wat een vrolijke foto's!
    En ik wil graag lid worden van de wolkenclub, wat een leuk idee! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles schoon op hier... was wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn de eitjes al op, dat eendjes ziet er schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!