donderdag 18 oktober 2012

Toffe tekeningen

Tekenen is fijn

Kijk maar eens wat een leuke getekende post ik heb gekregen:


Van Tante Jannie, maar dat hadden jullie wel al gezien natuurlijk :) Er zat zelfs een heuse raket bij, als dat niet cool is! Dikke merci lieve Tante Jannie en ik duim voor onze zaadjes (klinkt vies maar is het niet hoor) !!!

Zelf tekenen is natuurlijk ook super fijn, en nee dat hoeft niet mooi te zijn. Het gaat om het plezier, de flow :





...mijn laatste creatie. Jullie denken nu: wat is die rare achtergrond? Wel dat is een 'sidewalkcrack'.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Carla Sonheim krijg je elke maand zo een 'crack' in je mailbox.
De bedoeling is dat jij op zoek gaat naar iets in deze crack, je tekent het én als je wil, kan je het posten op de Flickr pagina van deze cracks. Tof hé! De rest van Carla haar site is ook de moeite, zij wil mensen stimuleren in het uiten van hun creativiteit en dit altijd op een 'silly' manier. Het gaat haar dus om het plezier, meer dan het resultaat. Voor wie zin heeft om af en toe een beetje uitgedaagd te worden...

Maar er allemaal een super gezellig zomers buiten weekend van,
veel plezier
Liefs Els


24 opmerkingen:

  1. Ja! Ik snap dat wel! Toch super fijn om zomaar iets te tekenen! Zonder targets!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Jij kan natuurlijk al mooi tekenen, heb ik al gezien!

      Verwijderen
  2. Wat een grappig idee, ik ga eens een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Wat een gave site zeg....
      Hierdoor is de drempel van wat tekenen niet zo hoog he?

      Verwijderen
  3. Ik vind het een super leuke tekening geworden en ben even gaan kijken en me maar meteen aangemeld creativiteit moet je op alle fronten ontplooien .....dus ben benieuwd ,.....leuke tip hoor en lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey halloo!
    Waarom ben ik jou nog niet aan t volgen?? Ik zie je overal voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan :-) wat een leuke tip van die Carla Sonheim! Heb me ook direct ingeschreven voor de nieuwsbrief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik kreeg ook al zo'n onvervalste Tante Jannie, maar dan als Engel. Zo superblij ermee!
    Ennuh leuk hoor die tekening van je, mmm misschien iets voor volgend jaar als ik mijn 365 dagen project af heb?! Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah daar wordt je vrolijk van zulke post :)

    En tekenen, dat blijft toch leuk!!! Heb het ook altijd veel gedaan, maar de laatste jaren doe ik het nauwelijks meer. Misschien toch maar weer eens een poging wagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve post van de enige echte tante Jannie.
    En die crack is super zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve tante Jannie!
    En gewoon voor het plezier, voor de flow, mooi gezegd Els en vooral mooie gedaan!
    Voor jou ook een warm weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!