woensdag 17 oktober 2012

Kijk maar even mee in ons huis

Klaar voor:



Klaar voor Halloween: Maria heeft een vriendin en wat pompoenen gekregen (wat volgens sommigen heiligschennis is vind ik gewoon gezellig). En de herfstkom heeft er een paddenstoelenfamilie bijgekregen.



De eerste zaadjes komen al uit, bij ons binnen is het dus ook een beetje lente ;)
Enne, het gaat een mooi weekend worden beloven ze nu al : dat wordt buiten genieten!!!

Ten slotte heb een gratis e-book in de aanbieding: Emma's geluk van Claudia Schreiber. Aangezien ik enkel een pc heb, ja zelfs geen smartphone, kan ik hem zelf niet lezen. Wie dit boek graag per post krijgt (de download card) mailt me haar adresgegevens maar! In ruil krijg ik graag een briefje of kaartje terug.

Fijne woensdag, liefs Els



19 opmerkingen:

  1. Gezellig voor Maria ,alleen is maar alleen wat zijn het voor zaadjes ,Gr. Marrloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van tante Jannie en Lore, peterselie, bieslook, klavertje vier en rucola!

      Verwijderen
    2. Oh wat leuk, staan mijn klavertjes er tussen! :-) Die groeien als kool, geloof me, ik heb er ervaring mee ;-) En je herfst en Halloween taferelen in huis zijn lekker gezellig!

      Verwijderen
  2. Echt leuk dat je de zaadjes al gezaaid (klinkt gek) hebt! Maria zal het zelf toch heus niet zo erg vinden die pompoenen? Jullie hebben volgens mij een ontzettend leuk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Leuk dat jij ze gestuurd hebt, zaadjes zien groeien is anti-gif tegen donkere-dagen-buien!

      Verwijderen
  3. Dat vindt Maria echt niet erg hoor... =)
    Haha, leuke plekjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja maria kan er ook niet aan doen dat ze er zo eng uitziet hè :-)
    ze zal blij zijn, jong, dat ze ne keer companie heeft, altijd alleen met dienen baby, of met herders enzo
    nu heeft ze eindelijk vrouwelijk gezelschap!
    verder ziet het er heel gezellig uit
    zaadjes doen het altijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi!
      ik dacht dat ook, nu heeft ze eens deftige klap!

      Verwijderen
  5. Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd, daar zal Maria het zeker
    mee eens zijn denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kinderen speelden wel eens met de kerststal bij mijn ouders, mijn moeder vond Maria achteraf ook vaak op de meest rare plaatsen :)
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maria is vast wel wat gewend :) Ziet er juist gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu kan maria eens goed tetteren, enkel nog een tasje koffie of thée en het is compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, Maria & de heks, leuk :)Leuke dingen allemaal! Ziet er vast erg gezellig uit bij jullie thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieverd goed dat je gewoon je hart volgt! Lekker blijven doen en niks aantrekken van anderen die volgens het boekje leven. Leef jij maar vanuit je hart, that's the way to do it <3. Knuff!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!