zaterdag 30 juni 2012

Vakantie again...

Eten en drinken

Heel belangrijk op vakantie: eten en drinken. Engeland bleek ook op dat vlak echt mijn ding te zijn!
Het is bijvoorbeeld het land van de thee, het thuisland van Clipper thee (ik weet dat er een paar fans zijn onder jullie)!


De paardenbloem-variant had ik hier nog niet gezien. De blauwe en paarse thee zijn van Marks & Spencer, ook mooi hé!?
Alles in M&S ziet er zo mooi uit, en is ook lekker. Ik heb mij dan ook eens goed laten gaan :))





Flapjacks, een nieuwe verslaving! Iemand enig idee of je dat ergens in België kan kopen? De cider is ook heel lekker en de confituur en de havermoutpap (echt waar!) en... Ze hebben daar heel veel met rabarber, een van mijn favorietjes mmm...
Ja, Nederland heeft er, voor mij, een concurrent bij. Maar jullie blijven aan top hoor ;)

Maak er een fijn weekend van!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal zalig uit, die verpakkingen! Nu de inhoud nog...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een feest al die theesoorten! En wat vind je van sinasappeljam, ook op en top Engels :-) Wat ziet die koektrommel er trouwens gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was al weer helemaal vergeten dat Engeland het land van de thee is.
    Misschien toch maar weer een keer naar toe om lekkere thee tekopen en te drinken.

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!