donderdag 7 juni 2012

Nog meer boeken..

Enkele van mijn favoriete boeken aller tijden

Omdat lezen fijn is!

Een kleine selectie, om op de foto te passen. Romans maar ook poëzie en Nederland is weer goed vertegenwoordigd ;)
1. Claudia De Breij: Dingen die fijn zijn (vandaar mijn blog...)
2. Jotie T'Hooft : De beste gedichten
3. Bart Moeyaert: Gedichten voor gelukkige mensen
4. Alice Hoffman: De drie zusjes
5. Claudie Gallay : De branding
6. Anna Gavalda: Samen ben je minder alleen
7. Connie Palmen: Geheel de uwe
8. Elizabeth Gilbert: Eten, bidden, beminnen
9. Kluun: komt een vrouw bij de dokter

Zijn er favorieten van jullie bij? Heeft er iemand must-read tips?

Mijn selectie kinder- en jeugdboeken is voor een volgende keer.

Een fijne dag gewenst!


4 opmerkingen:

  1. Eten, bidden en beminnen, zo'n mooi boek!!!!!! bedankt ook voor de overige tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, inderdaad!!! Heb de film ook gezien, jij?
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom volgen :-)Grote fan van Bart Moeyaert!!
    groetjes madam Volt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom!!! Bart Moeyaert is echt super hé!? Heb je hem al eens live horen voordragen, dat is echt zooo mooi! Ik krijg er telkens kippenvel van!

      Groetjes Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!