dinsdag 19 juni 2012

Naar 'onze' zee...

...oftewel Heist

Totaal niet hip, nooit geweest denk ik, maar wel lekker rustig en gezellig. Zeker nu het nog geen grote vakantie is. Wat nooit mag ontbreken op zo een dag is: giga veel schelpen rapen (en die thuis in Bonne Maman potten bewaren) én ijs van dé Panache! Zalig...




De natuur heeft zo veel moois te bieden hé!?

In de duinen was het zelfs warm. Maar niet te warm om gezellig te liggen lezen en eerlijk gezegd wat weg te dommelen ;)


Terug naar huis. Windmolens langs de kant van de weg vind ik giga mooi en rustgevend. (Ik begrijp niet dat zo veel mensen hier iets tegen kunnen hebben.)
Deze hebben iets extra moois, hun voet is in gradaties van groen geschilderd, zodat ze beter in het landschap opgaan. Zoiets vind ik echt fun om te zien en goed gevonden.



Ja, al bij al een rustgevend dagje uit.
Slaapwel!

1 opmerking:

  1. Ohh... woon je dicht bij de zee? Wat lijkt me dat heerlijk! Heel rustgevend zo'n dagje langs de kust!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!