vrijdag 18 mei 2012

Roos, part III

Schilderen

Door al die roze bloemen deze week ben ik helemaal in een 'pink-sfeer'. Dit in combinatie met 20 procent korting op een artikel naar keuze in 'den Brico' zorgde er voor dat het een ideale dag was om éindelijk de kastjes op de slaapkamer een likje verf te geven.
Roos natuurlijk! (Op maat gemaakt, echt een goede uitvinding die verf-meng-machines.)
Het is nog maar een eerste laag hé, dus dat vlekkerige komt wel goed. Effe geduld hebben en de tweede laag mag er op.
De kastjes zijn handgemaakt door mijn man, net als de rode op de achtergrond. Voor iemand die 'met de computer werkt' is hij toch echt een handige harry, oef!
Dat vind ik wel een vereiste voor de ideale man, hij moet wat kunnen met zijn handen.
Of op zijn minst willen proberen. Want echt handig ben ik ook niet maar ik wil wel aan van alles beginnen, alé proberen ;)

4 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!